26e april

Hejhej, sitter och chillar lite efter en stressig dag.
Jag har haft genomgång på senaste matteprovet (tydligen har vi ett till...), prov i klassisk musikhistoria och så andra vanliga lektioner. Jag gick även på extramatten, satt och gjorde ett par tal och trodde att jag förstod. Men när jag kollade i facit hade jag tydligen inte fattat ett skit... Hehe.
Efter skolan åt jag middag och sedan åkte jag och mami in till Frölunda Torg för att köpa tightsen.
Besöket i butiken slutade med att jag kom hem med två par av tightsen (i beige och grönt), en lila tunika och en vit kavaj. Lyckat! Hihi. Jag köpte även en variant av Veet, imorgon ska vi nämligen simma på idrotten. Benen var lite håriga! Haha, jag köpte varianten man använder i duschen, den var bra. Inte mer än det.
Skulle nog haft lite mer creme på benen för allt försvann inte, men den fungerade jättebra på bikinilinjen!

På slöjden sydde jag fast ena sidan av hotpantsen nästa vecka är de klara! Det är bara resåren kvar!
Mina hotpants är en tribute till Tokio Hotel, har sytt på deras logga som jag kämpade med en hel lektion!
Ljusrosa och svart är klingar shortsens melodi. Nice, va? :)
Nej, nu ska jag gå och titta på Top Model med mami,
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback