28e april

Hejhej, sitter och har skrivit på min novell ett bra tag. Ska fortsätta en timma till sen ska jag sluta.
Idag har jag haft en annorlunda skoldag, efter engelskan åkte jag och tjejerna in till stan för att fotografera. Vi åkte runt Göteborg, det var mysigt. När vi hade fotat ett bra tag åt vi på MAX. Blev faktiskt besviken på dem, för det första tog det jättelång tid att få maten och sen var det inte ens så gott att det var värt vätan. Snabbmat? Not.
Jag äter inte snabbmat så ofta men när jag gör det blir det alltid donken! Mmm...
Aja, vi kom tillbaka till skolan efter lunchen och då hade vi två lektioner. När jag kom hem åt jag mammas goda lasagne och sen dess har jag pluggat engelska och skrivit på novellen. Jag har verkligen flyt nu.
Imorgon har jag en lektion och sedan ett prov, efter provet fick man gå hem och då ska jag skriva på novellen tills jag ska åka in till stan för att möta upp (det låter konsigt men eftersom alla andra säger det så gör jag också det...) ett par stycken i klassen. Vi ska nämligen gå på teater/opera, det blir nog kul. Teater (estiskt överhuvudtaget) har alltid legat varmt om hjärtat. :)
Nej, nu ska jag fortsätta på novellen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback