3/04-2010

Hellu, dålig update men det blir ju så när man sjuk. Hade lite feber igår, tror att jag har det idag också för jag är sjukt varm...
Gårdagen spenderades med att göra ingenting, gick runt och snörvlade och hade tråkigt.
På kvällen tittade vi på film, Changeling. Den var helt fantastisk! En av de bästa filmerna som gjorts!
Jag började till och med att gråta i slutet... Så fint!
Vaknade väldigt tidigt idag, har haft lite problem under natten då jag legat och snörvlat. Det var i alla fall gött att ha lite sällskap! Zion är nämligen här, vi passar honom igen. :)
Imorse fick jag och brorsan varsitt påskägg! Yeah! Såklart skulle man leta efter ägget vilket var jättelätt! Mami&papi hade gömt äggen ganska dåligt. ;)
Det är massa gottis i ägget, det blir att inte äta godis på ett tag när ägget är tomt! Haha.
Mormor var här förut och åt påsktårta med oss, mmm...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback