9/04-2010

Hejhej! Är hemma från en dag på Frölunda Torg, kom hem med massa fint! Synd att de två kjolarna jag ville ha mest av allt inte fanns i våran H&M. Det är två blommiga kjolar, har spanat på dem jättelänge och nu ska jag ha dem! En är tajt, midjehög med volanger på och en är en utställd kjol. Måste ha!
Men idag kom jag hem med fina överdelar, två par kjolar (varav en jag är väldigt osäker på, behöver hjälp!) och ett par underbara ballerinaskor (ser ut som jeanstyg, love!).

Imorgon ska jag träffa min Fridiiis, har för mig att vi skulle vandra runt i stan så jag får tvinga in henne i varenda H&M-butik tills jag hittar mina kjolar! ;) Haha.
Såhär ser en av kjolarna ut: (den midjehöga finns det ingen bild på, men jag vet att den finns så det gäller bara att få tag på den)

LOVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback