21e april

Hejhej, sitter och är uttråkad. Lektionerna idag var helt okej, tyskan var kul som vanligt! Vi fick reda på våra resultat på nationella proven, VG fick jag. :)
På bilden började jag med min oljemålning, än sålänge är det bra. På matten gick vi igenom några saker inför nationella provet imorgon. Det måste gå bättre den här gången!
När jag kom hem från skolan åt jag middag, eller lite potatis rättare sagt... Var inte så hungrig... Får ta mig lite Special K eller något sen.
Nu tänkte jag ändra bakgrundsfärg, har lite svårt att välja... Just nu bestämmer jag mig mellan tre olika färger. Ljusrosa allihop men med olika toner...
När jag är färdig med bakgrunden ska jag plugga lite matte, senare ikväll blir det Andra Avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback