27e april

Hejhej, sitter och alldeles strax börja skriva på min novell. Men först tänkte jag skriva detta inlägget.
Idag hade vi inget teckenspråk så vi skrev på våra noveller istället, efter det hade vi religion där vi pratade om kvinnans roll i olika religioner, matte, NO och sedan åkte vi till badhallen.
Vi skulle träna på livräddning, men först skulle jag och Frida ha klädsim i en kvart. Det var riktigt jobbigt! När vi äntligen hade simmat färdigt skulle vi rädda varsin docka, men det gick inte så bra för någon av oss så vi tränade på varandra istället. Det gick mycket bättre! Det var faktiskt ganska kul, efter det fick man åka hem.
Nu har jag ätit middag och ska som sagt skriva på min novell, det blir även engelskaplugg.
Ce'ya!
<3

btw: Idag är det bara en månad kvar tills min lilla Olivia blir stor! :)
Hoppas att Piff mår bättre idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback