OBH NORDICA



För ett tag sen började min plattång bli mindre och mindre effektiv men det var förra veckan när den och håret började lukta bränt efter användning som det var droppen. Åkte nästan med en gång och köpte en ny, nämligen OBH Nordica's plattång som ni ser på bilderna. Den är riktigt bra och jag rekommenderar den starkt! Love! Jag funderade på att köpa iCurl men killen jag pratade med i affären sa att det var väldigt lätt att bränna sig när man lockade håret och när jag frågade om OBH Nordica's plattång sa han att den var minst lika bra, om inte bättre, på att göra fina lockar med. Gissa om jag är glad? :)

BTW: När jag har fixat en header åker nya designen upp! Är väldigt nöjd med den! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback