27e augusti 2010


Guten Vormittag! Gick upp för någon timme sen, har käkat frukost och bara chillat. Idag är jag ledig från skolan! Gött! Fast det innebär inte att jag är så värst ledig, måste plugga om politik och partierna tills måndag och så ska jag träna in en av låtarna till konserten vi har i skolan om fyra veckor. Igår skulle vi tydligen ha bestämt vilka som gör vad i en ny låt också, vet inte ens vilken låt det är så det får jag ta reda på... Ska kanske till Liseberg ikväll och gå på Nrj in the park. Men det är bara kanske.

Ett litet schema för idag:
Nu: Duscha.
typ 12:20: plugga politik
13:20: träna in låten/låtarna
14:20: paus.
14:50: politik
16:50: låtarna
Sen beror det på om det blir nrj eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback