Dans i höst!

Hejhej! Idag träffade jag Emelie, vid tolvtiden som sagt. Vi anmälde oss till dansen så nu är det spikat och klart! :) När vi hade anmält oss och kikat runt på olika hemsidor som säljer dansskläder gick vi in till Frölunda Torg och kikade runt lite, köpte varsin chai latte och snackade om allt & inget. Kan även tillägga att jag spillde chai latte på mitt hår, hur det nu gick till? Det var tydligen roligt i alla fall. Haha! Vid halv två tiden var Emelie tvungen att gå så då kikade jag runt i butikerna och letade efter en ny mascara och concealer. En concealer fick jag tag på men mascaran har inte kommit in än så den fick vänta. Provade även en jättesöt tunika/klänning på H&M. Eftersom jag ska till Frölunda Torg imorgon (mascaran kommer in imorgon) ska jag kanske köpa den. Frågan är bara vilken färg? Den finns i en härlig brungrå färg och en fin gammelrosa färg. Det återstår att se... När jag kom hem blev det middag och sedan har jag fixat lite med designen, den blir bättre och bättre men ändå inte. Typ. Aja, vi får se hur det blir. Nu har jag och mamma precis tittat på en film. "Flickvänner från förr" heter den. Den var faktiskt bra, väldigt rolig! Rekommenderas!

Nej, nu är jag faktiskt trött, ska ta och lägga mig snart. Har inga bilder på den här datorn (förutom alla cam-bilder) men jag ska lägga in massa bilder när det fungerar. För det gör inte det nu. Kan inte riktigt datorn än... Okej, det låter jättekonstigt. Alla vet ju hur man för över grejer till en dator men den här är lite krångligare. Så nu vet ni det. Puss och godnatt!


Smakprov på nya designen! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback