10/02-2010

Hejhej, det har varit en väldigt seg dag idag. Engelska, SO, bild och film.
Helt okej lektioner, på engelskan håller vi ju på med andra världskriget, på SO'n om Gustav Vasa, på bilden tittade vi på en powerpoint om arkitekturen (inte så modern. ;)) och sedan tittade vi på Goodnight mister Tom istället för språkval. Sedan fick vi faktiskt sluta, 10 över två. Yeey!
Såg filmen förra året men den är ju så bra att det inte gjorde något..
Imorgon blir det inga lektioner alls, har nationella proven i svenska -uppsatsdelen- och sen är det skridskor efter lunch. Är inte så förtjust i att åka skridskor då jag inte gör det på fritiden vilket betyder att jag har glömt hur man åker, lär mig i slutet och nästa år har jag glömt igen... Men vi ska faktiskt åka två gånger iår. :p Vi får se om det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback