12/02-2010

Hejjhejj leverpastejj!
Sitter här och har jättetråkigt... Lotta snarkar. Hehe.
Den här dagen har varit jättekonstig... Minst sagt... Vill inte gå in på det men det blev bra tillslut i alla fall.
Det var på första "lektionen", på dramat fortsatte vi med våra presentationer, på svenskan skulle vi ha högläsning i en bok (Hanas resväska, och högläsningen var pga att det bara finns en bok i mediateket) där det hände lite smått roliga saker, på lunchen åt vi hamburgare (är det bara vi eller har alla hamburgare med potatismos? haha) där nästan hela klassen satt tillsammans vid ett litet bord - mysigt men så började killarna byta hamburgare med varandra... Har blivit hes av allt skratt. ;D Efter lunchen samlades alla i högstadiet för att högstadierektorn skulle prata om någon grej, så vi missade ungefär tjugo minuter av elevens val där jag inte redigerade en enda bild. Datorn var väldigt segt, och det är en underdrift! :(
Träffade mamma på väg hem och följde med henne och handla, käkade för någon timma sen och nu sitter jag här och har tråkigt som sagt.

På söndag ska jag och mina fina tjejjor gå på bio, Valentines day, och sedan ska de sova över hos mig. Mysmysmys.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, mer än att det ska bli väldigt skönt med sportlov.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback