17/02-2010

Guten morgen!
Nu har jag varit vaken i ungefär åtta minuter, vaknade typ prick halv tolv. Lite chockande med tanke på hur tidigt jag har vaknat de andra lovdagarna. Skönt att få sova ut i alla fall! Ska snart äta frukost och sedan blir det väl att plugga lite, tyska & matte. Inte hela dagen men någon timma i alla fall.

Ni kanske har märkt att jag inte har bloggat lika mycket, och när jag väl har gjort det då har det varit precis efter ett inlägg.
Det är för att min dator är helt knäpp. Men det visste ni nog redan. ;)
Ibland går det inte att ladda upp bilder [alls] och då och då laddas inläggen inte ens upp.
Det hände igår, jag skrev ett inlägg vid sextiden och såg att den hade postas [på mitt bloggverktyg] men när jag kollade två-tre timmar senare hade det inte postats. Så himla irriterande!
Och sen har jag världens sämsta webbcamera så det blir inga roliga bilder med den och laptopen har som har en jättebra webbcamera fungerar inte.

SUCK!!
Nej, nu går jag och äter.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback