21/02-2010

Hejhej, sitter här och är allmänt grinig. Typ. Är fortfarande helt vattning i ögat. :(
Imorse vaknade jag vid 10 - tiden helt andfådd och torr i halsen. Jag drömde världens sjukaste dröm.
Först var det vinter och hela högstadiet åkte pulka i Smycke, jag åkte efter tjejerna och jag åkte FORT vilket resulterade i att jag fick en massa snö i ögonen så att jag inte såg något. Då slog jag i mig i en lyktstolpe så att jag fick opereras. Jag var nära att dö! Det var Daniel i åttans fel! Tydligen... Några dagar senare var jag tillbaka i skolan, då var varmt och vår. Jag hade fortfarande ont i hela kroppen, vilket Frida sket i. Så kom Linus till skolan och besökte, han skulle typ klättra på väggarna om han orkade. Han gjorde aldrig det... Så var det idrott i skolan (vi har ju idrott på två olika ställen) och jag stod vid mitt skåp och kollapsade. Olivia hjälpte mig och jag blev bra igen. Då gick vi med våra klasströjor till gympasalen, en bit bort brann det i en kista (typ som en skattkista) och så skrek en lärare "Men vafan det är ju kläder här!!!".
Jag var ensam helt plötsligt och skulle gå in till korridoren i gympahuset eller vad man ska kalla det och där brann det också. Det brann nästan överallt. Det var Hajans fel! Hon kastade en massa facklor och skrattade.
Men då sprang jag bakom gymahuset där hon inte kastat än och sprang till opaltorget där jag mötte mamma som var gammal, vi gick till skolan men då var det bara rök kvar.
Sen vaknade jag. Helt sjukt, men inte lika sjukt som en dröm jag hade häromdan. Men den är så pinsam så det berättar jag inte! ;)

Idag gick jag, mamma & brorsan på promenad i skogen och tog en massa kort.
Vi var ute i ungefär en timma. Skönt.
Vi åt mexikanskt idag, gött!
Det var väl allt jag hade att skriva.
Ha det bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback