22/02-2010

Hejhej! Sitter här och pluggar tyska, det går bra men ögat har verkligen inte blivit bättre. Får gå osminkad till skolan imorgon...
Jag och pappa åkte till elgiganten för att kolla på kameran, den rosa, hur den såg ut i färgen och så. Den var jättecool, lite fräsig sådär med den heta (okej, jag har nu använt tre nästan likadana ord... ;)) ceriserosa färgen! Det blev den och inte den guldiga. Den guldiga är hur fin som helst också, men den rosa var verkligen gullig!
Köpte ett fodral också, på måfå. Jag blev jättestressad när expediten stod och väntade... Tycker inte om sådant...

Pappa ska hämta kameran imorgon då mitt kort inte fungerade. Wierd!
Aja, skoldagen har varit helt okej. Slöjd, engelska, SO, elevråd, musik och svenska. Jag skippade extramatten idag och gick till skolsystern istället, kände att det var viktigare. Det är tydligen inte en infektion men vad det var exakt visste hon inte så mamma ska ringa vårdcentralen imorgon.
Jag hoppas verkligen inte att jag är allgergisk mot smink, då får inte jag gå på stylistlinjen. Om det skulle vara så, så skulle jag bli jättedeprimerad och ligga under täcket med ångest. Allvarligt talat. Då skulle jag nog gå på estetiska linjen. Tror jag, det är ju skitkul!
Men jag hoppas på det bästa!

Har inget mer att skriva, puss!
<3

Kommentarer
Frida säger:

oj! vi får ju hoppas att du inte är allgerisk, men det tror jag inte.. seeya<3

2010-02-22 | 20:24:06
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback