26/02-2010

Hejj, sitter med en filt om mig. Fryser så in i bänken!
Jag vaknade upp imorse och mådde allmänt dåligt, det har hänt mycket på senaste tiden. :( Huvudet dunkade och magen värkte så jag stannade hemma idag.
Väl hemma har jag bara tittat på tv och gjort vanliga "sjuklings-grejer" haha, gjorde mig en kopp chailatte förut också, skitgott blev det. Det värmde skönt!
Får väl berätta om gårdagen!
Jo, först planerade vi inför fredag nästa vecka och provade två stationslekar (kul, men det var lite pinsamt för ett tag satt jag i Davids knä och vise versa hela tiden. Haha!), efter det hade vi klassråd och sedan kom äntligen snubben som skulle prata om hur det var att vara döv under andra världskriget i Tyskland.
Det var två delar, första delen var ganska intressant men andra delen var bara tråkig tycker jag...
Efter den låååånga föreläsningen var det lunch, potatisplättar och blodpudding med lingonsylt. Låter skitäckligt men det är faktiskt en av de godaste rätterna i skolan, enligt mig.
Efter lunchen skulle de andra åka skridskor, men jag skulle till Sahlgrenska så jag gick hem.
Ett tag senare åkte jag och mamma och så kom vi fram till Sahlgrenska till slut, där fick vi vänta i 5-10 minuter för att få veta vart man ska och så. Så vi sa då att jag skulle till en läkare, och kvinnan som jobbade där ba "Är ni säkra på att det är rätt dag?". "Ja" sa mamma och tog upp lappen, där stod det  25 MARS och inte 25 FEBRUARI. Jag ba "Du ska bjuda mig på en chailatte!!" Haha, och det gjorde hon! Vi hoppade av på frölunda torg och fikade på espresso house, efteråt gick vi till H&M där jag fick en blå/vit-randig tröja och en röd överdel med rynkade ärmar. Lovelovelove!
Vi gick även till Gina Tricot och kollade lite, där träffade jag söta Jasmine!
Och så var vi tvungna att spana in New Yorker, hittade massa fina saker som jag ska köpa nästa gång jag får barnbidraget! Hihi. Där tittade även Hajan & Khen in, haha!

Nej, nu orkar jag INTE att sitta här längre.
Puss<3

Kommentarer
frida säger:

men haha! trodde att du menade att du skulle till ss i mars en gång till- haha! men sånt händer ibland..... ;) <3

2010-02-27 | 11:07:04
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback