4/02-2010

Hejhej, det har varit dåligt med updates den här veckan men mitt internet har inte velat funka. :/
Nu är jag här i alla fall, en stund.

Tisdag: Hände inget särskilt, vanliga lektioner bara. Efter skolan åkte jag, mamma och brorsan till frölunda torg, jag skulle fixa hudvårdsprodukter (dock så kom jag bara hem med ett rengöringsmedel... Ska köpa nivea för ung hy sen) och danne skulle köpa jeans... Vi var där ett par timmar, fick veta att jag har blandhy och inte torr hy som jag trodde. Hehe.
Onsdag: Fick sovmorgon, en halvtimma. :) Vi skulle titta på I taket lyser stjärnorna i kulturhuset.
Den var riktigt j*vla bra! En av de bästa filmerna jag sett! Grät i nästan en kvart... Haha! Nej... Den var ruskigt bra! SE DEN! Efter den suuuuperbra filmen hade vi vanliga lektioner. Väl hemma pluggade jag, skulle skriva en vårdikt på tyska tills idag och så pluggade jag inför ordprovet i engelska. Dagen avslutades med Andra Avenyn.
Idag: Imorse pluggade jag på orden till provet, packade ner skridskorna och mina vanliga morgonsrutiner. Har haft svenska, tyska, olweus, NO & idrott. Men vart passar skridskorna in då? Jo vi skulle tydligen inte åka skridskor idag, det är nästa torsdag vi ska göra det! Frida... Haha! ;)
På en rast så satt jag, Olivia, Frida och två andra vänner som heter Sara och Michelle i navet på sofforna och så börjar två av de få killarna i högstadiet att skojbråka, det leder till att Adam (den ena killen, den andra heter Daniel...) faller så att han hamnar i den soffan jag sitter i. Helt plötsligt börjar de flytta fram soffan, ganska så mycket... Haha! Våran skola är bäst! :D I alla fall eleverna... ;)
Ja, idrotten idag var helt okej. Dodgeball, mattrace (jättekul!) och individuell tävling om vem som kan sitta utan att sitta på en stol längst.
Kom hem, duschade, åt för en stund sen och nu sitter jag bara här. :P
Ikväll blir det att titta på Debatt, en tjej som gick i min klass förut ska vara med där. Dock bara i publiken men ändå! Heja Sabina! :D

Nej nu ska jag dra mig.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback