Fem saker om mig

Fem saker ni inte visste om mig.
1.
Jag går bara in på andras bloggar på kvällen, runt åtta-nio tiden då jag inte vill bli stämplad som copycat ifall jag skriver om samma grejer som andra. Lite töntigt jag vet, haha.
2. Jag har haft en blogg på nogg, men bytte sedan. blogg.se är mycket bättre! :)
3. Jag är livrädd för både höjder och andar, alltså poltergeists. Vi har ju det hemma... Perfekt timing att jag hörde fotsteg för någon minut sen... Usch... :(
4. Jag blev förälskad i bandet Sturm und Drang tack vare Olivia, jag hade ju aldrig hört talas om dem innan Olivia berättade fakta om dem i en presentation på musiken.
5. Nu ska jag kika på klääder, för det är det jag gör. ;)
Puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback