Update på ögonfronten

Nu är jag hemma igen, det gick väldigt fort.
Jag har en ögoninflammation så jag måste behandla ögonen med ögondroppar FYRA gånger per dag. Höll på att dö när mami skulle droppa i nu... Läskigt ju... Haha, lite i alla fall! ;)
Vet inte hur jag ska klara av det i skolan, kommer glömma och sen kommer jag inte våga. Det kommer säkert sluta med att jag måste fråga skolsystern om hon kan göra det... :p
Hon hade i alla fall fel, när det gällde ögat. Det är det hon sa att det absolut inte är. Hmm...
Vi gick till apoteket och hämtade ut mina ögondroppar efter undersökningen, sedan gick vi till Willys och köpte mat. Schnitzlar! :)

Ikväll blir det plugg, plugg, plugg!
Deutsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback