Extreme home makeover

Tjenixen!
Har precis torkat håret efter en skön dusch.
Pluggade förut, räknade två sidor i matteboken, bara fyra kvar tills diagnos. Jag är faktiskt stolt över mig själv, att jag liksom inte skiter i det. Det skulle man ju lätt göra, det är så tråkigt ju. Men nej! :)
Har ätit middag och inte gjort så mycket mer... Jo, jag och mamma tittade på extreme home makeover i förmiddags, höll nästan på att börja gråta. Det var så fint, det var en familj med fyra barn varav två av de (tvillingar) fick leukemi när de var väldigt små, allt hade gått bra men för något år sen kom det tillbaka till en av flickorna. Hon ville bli en bebis igen, hon var ju inte sjuk då. :(
De byggde i alla fall ett jättefint hus som hade jättebra luft, den sjuka flickan fick ett fjärilsinspirerat rum. Jättegulligt! :)

När vi ändå talar om heminredning och sådant måste jag bara visa några grejer jag absolut vill ha!

Hmm.... Sa ju att min dator är kass... Har suttit ett tag och fixat med bilden, tycker bilden blev riktigt söt och så funkar det inte att ladda upp bilder.
SUCKSUCKSUCKSUCK! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback