27/02-2010

Heeej!
Jag är så glad! Det är svårt att beskriva, jag bara är glad! Familjen är underbar, vi ska fira mormors födelsedag imorgon, ögoninflammationen är till 99% borta och jag mår tusen gånger bättre idag än vad jag gjorde igår.
Dagen började med att jag vaknade ungefär klockan nio, låg kvar i världens bästa säng en stund och sedan började jag ta en massa kort med min nya fina rosa kamera.
Sådana härliga morgonkort. Vid halv tio gick jag upp "på riktigt" och åt frukost med familjen, kände mig nyttig idag. Special K - flingor, mörkt bröd med ost och gurka och juice till det. Gott!
Vid halv elva kände jag mig äcklig och jag hade riktigt ont i magen. Då hoppade jag in i duschen och stod som jag alltid gör i slutet av duschningen med duschhantaget så att vattnet rann ner på ryggen. Sjukt avslappnande! :)
Efter duschen blåste jag håret (ajaj) och plattade det lite slarvigt, ville bara "tunna ut det" lite för annars blir håret jättestort, det är en av anledningarna till att jag alltid (nästan) duschar på kvällen, då blir det inte så nästa dag! :)

Ja, sen vid ett-tiden åkte jag och mami till frölunda torg där mamma skulle kolla på en tröja. Tröjan var väl sådär så då gick vi till New Yorker där jag köpte linnet jag blev galet kär i, i torsdags, två par trosor och ett halsband. Sedan köpte jag även en skitfin väska i den modellen och färgen jag letat efter jättelänge. Blev superduperglad! Nu har jag två perfekta sommarväskor!
Hemma käkade vi middag och tittade på en lite skön film (kommer tyvärr inte ihåg vad filmen hette...).
Och nu har jag tagit ett foto på dagens outfit, har varit väldigt ... dålig på det men jag får fråga mamma om hon kan ta kort varje morgon... ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback