9/02-2010

Hejsan!
Sitter och kollar runt lite, hade skrivit på recensionen om jag inte hade haft den i skolan (i datorn) :/.
Idag har vi haft nationela proven i svenska (första delen). Det gick bra, det var lättare än vad jag trodde.
Det var väldigt skönt när det var över, det är ju så pirrigt när det är provtider. Efter rasten vi hade var det dags för matte och sedan lunch. Sen var det helt vanliga lektioner, NO och idrott. På idrotten hade vi styrketränings-stationer, det var ganska kul.
Efter skolan följde Olivisen med hem, vi gjorde inget särskilt faktiskt. Min dator är så seg, den andra sidan jag är inne på (gojane.com) funkar inte just nu. Det står Fel vid sidhämtning, surprise surprise... Not... :P
Aja, Olivia åt middag med oss och sen satt vi mest bara och snacka och tog lite kort och så. Mysigt.
Olivia åkte hem runt halv 6. Nu sitter jag här som sagt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback