17/1 2010

Hmm... Jag har de senaste dagarna letat som en galning efter salsakurser, men det är antingen för vuxna eller för små barn. Så jag tänkte att jag skulle skita i det, och så kollade jag på sinclairs Shall we dance, men nybörjarkursen är bara 6 gånger och inte 12 gånger som alla andra kurser är på sinclairs. Man kommer ju glömma bort allt när det väl är dags för fortsättningskursen... (På Shall we dans nybörjarkurs är det chacha, vals och foxtrot sedan lägger man till danser på fortsättningskurserna).
Jag har kollat på Lásárs också, där är det chacha, samba & rumba (samma sak att man lägger till fler danser) och där är det 13 gånger. Men de har lite konstiga fortsättningar...
What to do? :P Haha.
Ska snacka med mamma... ;p

Nog om det, drömde världens underbaaaraste dröm inatt. Ville inte vakna, jag hade kunnat ligga där i min säng i flera år för att drömmen inte skulle ta slut... Lite (läs: mycket) synd att jag vaknade innan det allra härligaste hände...
Måste skriva ner den i min dagbok innan jag glömmer bort den... Haha. ;)


Är inte den här bilden lite fräsig? :)

foto/redigering - av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback