31/01-2010

Hejj, sicken skön helg! I fredags hände inget särskilt. Vanliga lektioner och så, efter skolan gjorde jag inget särskilt, hade jätteont i magen. Igår åkte vi till mormor och åt middag, moster Yvonne och morbror Henrik var med också! :) Kände mig lite som en cool ballerina i min outfit... ;) Hade den nya svarta överdelen med snygga ärmar, min nya svarta kjol med guldskimmer och vanliga beiga nylonstrumpbyxor. Till det blev det en ring och ett par örhänger. Visar outfiten senare, då ska jag visa tröjan också, men jag vet inte var kameran är... Hehe.
Maten var i alla fall jättegod! Som vanligt.. ;D Efterrätten.. Oh my gosh! Päron med smält after eight på och grädde till det. Onyttigt men så hiiiimla gott!
Det var en roligt dag som avslutades med Kissing a fool på tv4+. Idag har jag rensat i bokhyllan, hjälpt mamma i vardagsrummet. Håller på att flytta runt grejer där... Matbordet och mattorna i alla fall... Men det känns större nu.  :)

Föressten, just nu sparar jag ju till en kamera, ska köpa den i mars, sedan istället för att köpa massa kläder (köper när det blir riktig vår istället) ska jag köpa smink, basmakeup och sådant. Ni får gärna tipsa om produkter! :)

Nu ska jag gå och hjälpa mamma, kram!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback