Måndag 11/1

Vilken underbar dag... Not!
Förkyldningen har knappast blivit bättre, snarare sämre. Lyckos mig va? :(
Tog en halstablett förut, hoppas det hjälper...
Men nu ska jag inte sitta och babbla på om hur dåligt jag mår.

Lotta ligger i köket, i mitten - mitt på mattan. Hon stirrar rakt ut, som en staty. Det ser faktiskt lite scary ut, haha.
En annan "läskig" sak: Imorse (vid åttatiden, tidigt jag vet men jag hade riktigt svårt att somna under natten...) så hoppade Zion upp och ner ett X- antal gånger innan jag vände mig om för att se vad det var som pågick. Då sitter Zion en meter från sängen helt still och stirrar på mig. Jag vände tillbaka men några sekunder senare vände jag mig åt hans håll och då hade han flyttat sig så han var en halv meter från sängen och stirrade på mig.
Blev asrädd! Haha.

Nej, jag avrundar nu här. Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback