29e Juli

Jag är arg på mig själv. Förbannad faktiskt. Igårkväll hade jag så otroligt tråkigt så jag kikade bak i olika bloggares arkiv, så kommer man till December. Nu längtar jag jättemycket till jul. Okej om det hade varit typ September, men det är ju Juli!!! Haha, aja. Det blir nog kul för mig nu i jul eftersom jag ska börja på musik! :) Nog om det. Igår när jag skulle lägga mig så skulle jag få ut Nico ur mitt rum (med tanke på allergin) men det var inte så lätt kan jag säga... Så fort jag satte ner honom sprang han in till mitt rum igen. Haha. Tillslut stannade han kvar...

Vid elvatiden kom mormor hit och så fikade vi, sedan åkte jag, mamma & pappa till Frölunda Torg för att kika på mobiler. (Ska ju byta operatör) Jag har fastnat för två olika. En Sony Ericsson Vivaz (färgen Ruby) och xperia x10 (mini). Det lutar åt den sistnämnda eftersom ett par stycken har sagt att den är mycket bättre. Vi får se hur det blir, ska åka in till stan i helgen och fixa med bytet. Om en timma kommer Olivia, sedan möter jag upp Frida vid sextiden. Puss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback