8e juli

Börjar bli riktigt j'vla less på min dator! Internet fungerar inte och när det väl gör det är det bara att glömma att lägga upp bilder i inläggen! :( Nu bloggar jag från en annan dator, ville skriva en update innan jag drar till Stockholm imorgon. De senaste dagarna har jag bland annat köpt en hallonrosa kabinväska (love), köpt lite smått och gott (Zara, Gina Tricot, Chelsea och BikBok), myst med Nico och så var Olivia här för någon dag sen. Vi gjorde inget speciellt för båda var dödströtta och hade ont på ett eller annat sätt. Haha, jag var på vårdcentralen på morgonen för att prata om den misstänkta allergin och tog ett blodprov. Jag som hatar sprutor och nålar på alla sätt och vis började såklart grina, men det är okej när det gäller sprutor tycker jag... Det gjorde faktiskt jätteont! Aja, igår kom Zion hit och ska stanna här en vecka för min moster drar till Italien idag. *Avis* MEN, idag drar jag till Stockholm med de finaste tjejerna! Vi ska bo hos Fridas pappa och (äntligen) njuta av sommarvärmen. Jag bloggar igen när jag kommer tillbaka, på söndag. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback