Veckans planer!

Onsdag - Frölunda Torg för att köpa det sista bl.a: sandpappershandske (vet inte riktigt vad det heter men det kan man använda istället för att raka sig så ofta), flipflops, makeupremover för vattenfast mascara och så ska jag köpa en till present till Frida. Sedan vet jag inte.

Torsdag - På förmiddagen vet jag inte vad som händer men på eftermiddagen/kvällen blir det att åka hem till Frida som fyller 16 år!

Fredag - Ska åka och hälsa på farmor.

Lördag - Packa inför Berlin (vet inte om jag har glömt att skriva det? Isåfall, haha, jag åker till Berlin på måndag med familjen. Vi ska bo på ett hotell med pool, me like! Vi kommer hem på måndagen därpå.) och städa. Man vill ju komma hem till ett städat hem.

Söndag - Ingen aning. Ska se ifall jag kan träffa Emelie och boka platser på Sinclairs! Pardans here we come!

(Nu bråkar internet igen, hoppas att inlägget publiceras!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback