12e juni

Hejhej, sitter och segar efter en väldigt kul dag! Vi åkte precis efter jag postade förra inlägget, resan dit tog 1½ timme. Det var väldigt "kattigt" där inne, haha. Massa söta kattsaker och jättemånga söta kissar! Själv är jag väldigt fäst vid rasen Ragdoll. De är helt underbara! Vi gick runt där i ett par timmar, jag fick klappa en ragdoll och gnuggade mig sedan i ögonen för att se om det sved efteråt. Vet ni vad? Jag kände ingenting! Visst är det toppen?! Som sagt älskar jag Lotta och kommar alltid att göra det men min familj älskar djur så vi får se hur det blir. Väl hemma har jag bara segat, har varit otroligt trött de senaste dagarna. Snart är det sommarlov, jippie!

Imorgon ska jag köpa lösnaglar och klippa ner mina riktiga, när mina naglar växt ikapp lösnaglarna ska jag köpa ett kit med grejer som vårdar naglarna. Är trött på att de flisar sig och går sönder. Just nu har jag ett hack i ena tumnageln och om naglen går av så går halva nageln av. Inte så värst nice, va? :(
Aja, nu ska jag njuta av lördagskvällen. Ni också hoppas jag, pusspuss.

Såhär ser ragdoll-katter ut, söta va? :)

(bilderna är hittade lite överallt på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback