13e juni

Yo! Idag åkte jag, mami och papi till två djuraffärer i Sisjön för att kika lite, sedan åkte vi till Frölunda Torg där jag köpte lösnaglar, ett vårdande nagelkit och en "hård" ögonskuggepensel som jag kommer att använda som concealerpensel. Blev överlycklig när jag fick concealer som såg ut som MakeupStores med FRIDA-tidningen för någon vecka sen, testade den för en stund sen. Den sög. För det första så täcker den inte, alltså man kletar ju på lite och så fixerar man ju men när man fixerar så försvinner allt och smular. Not good. Får väl ta lite puder eller något vid ögonen på skolavslutningen. Tänker inte gå runt med helt blå runt ögonen. Fy. Aja, det löser sig.

Nu ska jag fixa så att en låt hamnar i en cdskiva (till skolavslutningen, ska ju sjunga!)
Puss sålänge.


Jag saknar dig prinsessan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback