21e juni

Hejsan, har precis suttit på balkongen och njutit av det superfina vädret med en superäcklig glass. Usch. Jag skojar inte! Jag provade Ben & Jerry's pinnglass, den var verkligen inte god! Bläää... Nej, jag håller mig till Ben & Jerry's i burk hädanefter! ;)
Igår var jag som sagt med Hajan och Olivia. Det var lite halvtaskigt väder så vi satt och tjötade ett tag innan vi gick och köpte lite gottis för att sedan mysa framför Sex and the city, jag älskar den scenen där Carrie berättar att hon ska gifta sig och Charlotte brister ut i ett skrik... Haha. När vi hade sett filmen (och en film från vår klass i fyran...) skulle Hajan gå hem och jag och Olivia stack ut i regnet och höll på. Plötsligt försvann hennes mobil så vi sprang runt och letade, sprang upp till mig och sprang ner igen. Jag ringde till Olivias mobil och så svarade en kille, som tur var fick Olivia tillbaka mobilen. :)
När Olivia åkte hem tittade jag och mamma på Systrar i jeans, lika bra som alltid!

Idag har jag inte gjort något speciellt, har haft huvudvärk lite av och på så jag har bara chillat. Gick till apoteket och köpte ny rengöringsserie, köpte en ny serie för bara några dagar sen men jag har fått finnar av den (?!) Gissa vad det är för serie då? Jo, en serie för ungdomar. It makes no sense. Så jag försöker med Aco's istället.
Nu ska jag joina mamma på balkongen ett tag, imorgon blir det stan och skit med världens bästa vänner. <3


Bildbrist, är vid fel dator...

Kommentarer
ellinor säger:

Hej :) Ja de är det! Köpte dem i en liten butik i Haninge centrum förra året :)

2010-06-22 | 19:23:16
Bloggadress: http://ellinorslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback