Förra året.

Idag för ett år sen hade vi skolavslutning i min skola. Min goa klass skulle splittras. (Jag, Frida och Olivia gick med niorna när vi gick i åttan) Jag minns att det var otroligt jobbigt, tårarna sprutade och rädslan över att kanske inte få träffa alla igen var väldigt stark. Jag grät hela vägen hem och önskade att de skulle komma tillbaka till hösten. Vilket de naturligtvis inte gjorde, fast tre av dem har faktiskt besökt. ♥ Nu på tisdag är det samma sak igen. Jag har ju känt dessa människor sen vi var små pluttar. (Jag gick i samma klass med dem innan jag flyttade till de andra)
Att skiljas från sina vänner TVÅ gånger är ju bara för mycket, men vi ska träffas flera gånger i sommar. Okej?! Puss på er. ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback