10e juni

Tjenare! Sitter med ögonen halvt i kors och skickar bilder på David till honom från ikväll.
Idag har det varit en kul dag! Fotbollsmatchen slutade 3-3, vilket är ett jättebra resultat om man jämför med förra året... Kan skylla på att det inte finns så många elever i skolan som spelar fotboll på fritiden, för några år sen gjorde typ alla det... Det var i alla fall riktigt kallt och ruskigt. Det började även att regna, mysigt... Not. Aja, lärarna vann i alla fall inte och det är superbra det! Sedan var det vanliga lektioner resten av dagen.

Efter skolan åkte jag och Frida till Frölunda Torg där det inhandlades lite underkläder, är väldigt nöjd med det jag köpte. Sedan åkte vi hem till mig och jag duschade, plattade håret och så. Tog på mig en vit tubtopp och en blommig kjol med volanger + klackar på det. Nice.
Jag och Frida träffade Hajan och David vid Frölunda Torg halv sex och åkte tillsammans till Hard Rock café där vi träffade resten av klassen. Kvällen var grymt mysig och riktigt rolig! Så är det när man går med ett gäng härliga personligheter! Jag beställde kyckling men jag förväntade mig inte att få en halv kyckling! Haha, åt väl mindre än halva... Men David åt mirakulöst upp hela sin halva kyckling!
När vi hade ätit en del av middagen beställde vi efterätt. Jag och Frida delade på en brownie-glass-grädd-grej som var himmelskt god! Efter en otroligt fin kväll åkte jag, Hajan och David samma spårvagn hem, vi bor ju typ i samma område. :) Och här sitter jag nu, det går väldigt segt med bilderna...

Det känns som att jag har skrivit jättedåligt nu, får renskriva imorgon om det är så... Är verkligen jättetrött nu.<3


Jag och Frida på Hard Rock.

Kommentarer
H A J A N J A B A R ☮ säger:

hahaha cooooling:D!!!!!!!!!

2010-06-11 | 00:56:20
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback