20e juni

Hejsan, har precis fixat mig. Vid två kommer Hajan och sedan kommer Olivia och är med oss en stund eller två. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer vi nog på sedan, jag vill i alla fall inte vara inne hela dagen. Det är ju inte kul. Nu tänkte jag skriva om något mycket mer intressant.

Igår (på mammas och pappas bröllopsdag, hihi) gifte Kronprinsessan och numera Prins Daniel sig. Jag, mamma och pappa skyndade oss hem från Ikea för att se bröllopet. Först gick ju alla gäster in i kyrkan, kul och se vad alla hade på sig. Klädvis (och helt allmänt egentligen) var prinsessan Madeleine min favorit. Hennes klänning var makalöst vacker och jag kände ett sting av avundsjuka... Haha. Jag såg en kvinna som hade en klänning med ett byxben. Fint? Och sen i slutet kom min absoluta favorit av the guys... Prins Carl Philip. Visst är han mycket snyggare än Harry och William från England som alla pratar om hela tiden. Nej, Carl Philip är min drömprins. :)♥  Tillbaka till bröllopet... Victoria var jättevacker i sin klänning och jag lovar att jag tänker ha en spetsslöja när jag gifter mig! Jättefint! På mamma rann tårarna under vigseln, inte på mig dock men jag blev berörd. Det var ju så otroligt fint. Man riktigt såg kärleken mellan Victoria och Daniel. Jag och mamma tittade på hela programmet, det vill säga ända fram tills klockan ett. En av höjdpunkterna var Kungens lilla tal till Drottning Silvia. Hur romantiskt var det inte när han hade talat ur hjärtat och sedan gav henne en ros! Sedan var ju Daniels tal hur gulligt som helst. "Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så." Kan babbla på om bröllopet hela dagen, men det tänker jag inte göra. ;)

Nu ska jag göra något annat innan tjejerna kommer. Puss och grattis Victoria och Daniel. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback