7e juni

Sitter och kämpar med min novell, det går inte alls bra. Hmm... Tar en liten paus och bloggar istället.
Idag har vi filmat hela dagen och har därför inte haft några lektioner, förutom musik men det ska vi inte gå in på... Vi håller på med en filmatisering av Fridas novell (alla nior gör det i min skola), den blir nog riktigt bra! Jag spelar offret som blir kidnappad och så är jag & Olivia rekvisitörer. Tänker inte skriva om filmen ifall någon i de lägre klasserna kikar in, då blir det ju ingen överraskning! Imorgon ska vi i alla fall filma hemma hos mig (jag bor ju så nära skolan), i mitt rum och i mitt vardagsrum. Har städat mitt rum lite extra, nu är det skinande rent! Jag har även bytt posters på min dörr, hehe...
Nu dunkar mitt huvud så att jag blir tokig, hmm...
Aja, puss sålänge!



Kommentarer
Sara säger:

Har du ändrat ditt rum?



Jag längtar efter ser din filmen. :P

2010-06-08 | 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback