13/03-2010

Lööördag! Det gillar jag very mucho! Gick upp vid halv tio och slappade i soffan, efter någon timme gjorde jag frukost. När jag precis hade börjat äta (klockan var halv 11 då) så ringde mamma och sa att jag skulle vara färdigklädd och så halv tolv, började protestera men så sa mamma att det var en överraskning så jag åt färdigt och fixade mig. Först hämtade mami&papi pengar vid Frölunda Torg och sa då att vi skulle till Frölunda Torg, vilket vi inte skulle så vi åkte vidare och i bilen sa de att vi ska kolla på en kamera, att vi ska på loppis och så. Vi hamnade på Övre husargatan (ligger nedanför Sahlgrenska, ungefär) där vi gick in i butiken Kajs. Det första jag såg var en massa tjocka vinterjackor. What?!

Kom i alla fall hem med en stor påse...


Ni får se vad det är för något sedan... Kom tillbaka vid halv sextiden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback