14/03-2010

Guten morgen!
Har redan varit vaken en timma och hunnit äta frukost.
Vid halv tolv ska vi åka till mormor och sedan till Frölunda Torg, ska även plugga engelska när jag kommer hem.
Just det! Glömde skriva att vi gick på hockeymatch igår! Vi fick biljetter i julklapp, Frölunda Indians mot Djurgården. Blev lite sur för jag ville se på melodifestivalen men det löste sig, vi spelade in melodifestivalen som vi skulle se på när vi kom hem.
Men vi satt så nära djurgårdsklacken så vi var bara där på första perioden. Det var så obehagligt. Blev jättearg för de sjöng att de hatar Göteborg när alla skulle sjunga nationalsången. Det visar ju hur mycket de gillar sitt land. *Host* Inte alls? Snälla, det är inte blodigt allvar!
Aja, vi åkte hem efter första perioden som sagt och tittade på melodifestivalen tillsammans.
Ni vet vad jag tycker om vinnaren...

Ska gå och ta på mig så att det är färdigt, så att jag slipper stressa sedan.
Ska ta på mig nya skinnjackan för andra gången också! Älskar den! Den är så härligt mjuk!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback