18/03-2010

Hejhej! Har suttit och lekt en stund och försökt att lägga till lite ikoner framför lite grejer men det lyckades inte... Får försöka en annan dag.
Idag har det gått väldigt långsamt! Eller, inte på morgonen i alla fall - då gick det väldigt fort! Skulle printa ut alla engelskapapper men datorn krånglade och det gick inte att printa ut papperna så det slutade med att jag fick springa till skolan utan några papper. Suck.
På morgonen hade vi svenska där jag började skriva en text om varför jag inte kunde läsa boken jag fick eftersom alla andra ska skriva en recension om sina böcker. Vi fick också veta vad vi fick på nationella proven! Blev jättenöjd! :)
Efter svenskan var det dags för deutsch där vi skulle skriva upp ord och dess motsattsord på tavlan och så gick vi igenom det nya kapitltet. Sen var det olweus där det hände en liten sak, no comments.
Lunch, blä.
På no'n började jag att läsa om kroppen och så fick jag veta vad jag fick för betyg på det senaste provet vi hade, blev jättenöjd där med!
Sen var det dags för idrotten som jag helst inte vill prata om! Haha, riktig gymnastik hade vi! Vi skulle hoppa över bockar, klättra upp för rep, göra kullerbyttor [som jag pinsamt nog inte kan! haha] , göra volter med hjälp av ringarna och annan svår skit. Det är inte min grej precis... Jag menar, att hoppa över en bock? För det första var det jättesvårt [har aldrig gjort det förut] och sen så är det meningslöst! ;)
Det har inte hänt så mycket mer än detta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback