19/03-2010

Godmorgon! Har ätit och fixat mig, ska skicka ett arbete till min mail - vi ska ju ha presentationer idag på dramat. Man fick välja vad som helst att berätta om, det vi skulle träna på är scennärvaro -hur man ska stå, hur man ska prata, hur man ska titta och så.
Själv tycker jag inte att jag har något problem med det, alltså scenskräck typ. Det är mer när jag ska sjunga, fast det har också blivit bättre. :) Förutom drama har jag NO, svenska och elevens val. Kort dag idag! Jippie! När jag kommer hem ska jag hjälpa till att flytta på en massa saker i vardagsrummet för nu i helgen ska vi måla om där! Det blir vitt och typ som en fondvägg där matplatsen är, en jättefin rosa-beige-lila pärlemor färg!

Har ni några särskilda rutiner på morgonen?
Själv har jag alltid det såhär:
06:45 - Går upp och äter.
07:05 - Går till badrummet och borstar tänderna och tvättar ansiktet.
07:10 - Står och gräver bland mina kläder, haha. Sen sminkar jag mig och fixar håret.
8:00 - Går hemifrån.

Nu ska jag printa ut ett papper, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback