4/03-2010

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!
Det gick precis upp för mig, jag ska se Tokio Hotel imorgon! Har inte tänkt på det så mycket och ryckt lite på axlarna när andra pratat om det. Men nu grät jag bokstavligen av lycka! SHIT! Kommer inte kunna koncentrera mig imorgon, TUR att vi inte har några riktiga lektioner imorgon. Annars hade jag väl fått IG i allting. Haha! Frida, på elevens val - VI MÅSTE GÖRA NÅGOT MED KÄNDISAR!!!
Imorgon, i skolan, hade jag tänkt ha en av mina Tokio Hotel - tee's och min Tokio Hotel - väska.
På konserten ska jag ha en liten svart sak med pajletter. Love. (Den från MQ jag köpte i höstas, köpte den ju främst till konserten! ;))
Skulle kunna skriva hur mycket som helst om Tokio Hotel men då kommer jag börja lipa. Haha! <3

Igår fotograferade vi och fick besök av Amnesty där vi gjorde ett par övningar. Det var ganska kul.
Sen hände inget mer den dagen.
Idag däremot, arbetade vi med Livsglädje på förmiddagen, jag och Olivia gjorde ett collage tillsammans. Självklart var Bill med på ett och ett annat hörn... ;)
Efteråt var det lunch och sedan hade vi "mingel" i navet där vi hade utställning.
Först babblade rektorerna på om massa skit, lyssnade inte riktigt... Sen pratade alla klasser förutom våran om vad de har gjort, lyssnade inte på det heller... Fy skäms! Haha, efter det serverade min klass kärleksmums och dricka. Vi fick självklart varsin. ;)
Vi hade ingen idrott idag heller, har inte haft det på ett tag... Hehe.
Satt och väntade på att Fridas taxi skulle komma, tillsammans med Frida och Olivia uppe vid vårat klassrum. Sedan bar det av hem där jag käkade middag, nu håller jag på att ladda kameran och taggar inför imorgon.
Nu ska jag hoppa in i duschen så att mitt hår blir fräscht och fint. :)
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback