Headern

Hejhej! Har suttit och trixat med headern ett bra tag, tänkte göra rundade hörnen men det gick inte så bra när jag väl fick upp headern men jag tycker att det blev coolt så som det är nu. :)
Jag gillar i alla fall headern! Hihi.
Vad tycker ni?




Update: Haha, så typiskt mig att titta på en bild i datorn och tänka "Åh, den bilden hade varit fin som header"... Får änna lägga ner nu va?
Föresten är jag deprimerad för Frida har lyckats göra de grejerna jag vill göra med min design.
Såhär har det gått för mig:
Har försökt göra mellanrum mellan headern och inläggen, funkar det? Nej.
Har försökt göra mellanrum mellan menyn och inläggen, funkar det? Nej.
Har försök göra boxar i menyn, funkar det då? Nej.
Har letat efter hur man får en liten box med datumet i i rubriken med en bakgrund, har jag hittat det? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
Frida din usling! Haha, du måste hjälpa mig. Blir TOKIG!!
Update 2: Ha! Frida! I know what you've done! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback