Update

Hejhej! Har precis kommit hem från Mio. Soffan var jättefin! :)
Det har varit ganska roligt idag, men det var skitäckligt på lunchen så vi gick ner till Willys och köpte drickyoghurt's. Mumma. Kanske inte Fridas konstiga havreyoghurt då men... Haha.
John kom till skolan idag, direkt när jag såg honom utbrast jag "Joooooohn!". Lilla ponnyn! *Ler brett* (Vi kallade honom för ponnyn förra året... Inte för att jag vet varför men vi gjorde det...)
På engelskan hade vi nationella proven - pratdelen. Det gick ganska bra trots att jag typ inte kunnat prata normalt på hela dagen... Haha.

Har inget mer vettigt att skriva, så tchüss!


Två riktigt fina bilder på Ashley Olsen, eller om det är Mary-Kate.. ? Det stod inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback