Update

Hejjsan! Sitter och luktar på mitt hår och mumsar på naturgodis, duschade förut så mitt hår luktar bär och blommor. We like that!
Åkte som sagt till frölunda torg för att fixa lite och så skulle jag köpa en ny mascara. Men jag kom faktiskt hem med två... Hehe...
Vi köpte med oss kinamat, gött! Men jag blev lite arg faktiskt... Jag tog kyckling med ananas (och ris såklart) men vad är det i när jag får burken? Jo massa morötter och LÖK i! Det var mer LÖK än ananas! Och alla jag känner vet att jag hatar lök! Dagens irritationsmoment...
Aja, brorsan hade tagit med sig en ny kompis hem så det blev lite intressant vid middagsbordet när jag och han började debattera om november är höst eller vinter. Det är höst. Har till och med kollat på tyska wikipedia! ;)
Haha, nog om det.
Idag har jag även köpt nya ELLE-tidningen. Ack så mycket fint! ELLE har verkligen förbättrats genom åren, förut var det ju bara dyra grejer men nu är det både och. Superbra! Älskar verkligen "photoshootsen" i mitten, man får så himla mycket inspiration att det inte är sant!

BTW: På H&M där jag köpte mascarorna blev jag lite deprimerad. Gå INTE in dit! Det var rena rama himmelriket! Ursöta klänningar, en rosaglittrig kavajliknande sak, jackor av alla dess slag... Oh my gosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback