15/03-2010

Hejsan! Ska skriva på engelskan nu men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg (+ posta outfits som jag glömt av, fotade även dagens outfit och har kommit på ett bra sätt att göra det! Hallelujahmoment!).
Idag satt jag och stickade på slöjden och så började jag på en avslutning (haha) av en garnkyckling jag började på när jag var 10-11 år... Haha. Hade nämligen glömt att skriva ut texten till hotpantsen.
På engelskan gick vi igenom olika grejer till nationella provet imorgon.
Sedan skulle vi fylla i ett formulär på SO-tiden, det handlade om tobak, alkohol och sådant.
Lunchen var sådär, åt inte så mycket...
På matten gick det jättebra, musiken gick väl sådär. Vi skulle framföra våran låt idag (jag, Frida & Nancy. Olivia var inte i skolan idag..) men det blev lite konstigt... Haha, det går nog bättre nästa vecka! Vi ska sjunga den igen för att Olivia ska kunna vara med.
På svenskan började vi lite med de olika nordiska språken och sedan jobbade vi med grammatik.
Gick med suckande steg till extramatten, hann bara sitta där i typ sju minuter, känns jätteonödigt. Men jag vill inte gå ifrån svenskan tidigare... Får se hur jag gör där.
Japp, sen gick jag hem och nu sitter jag här efter maten.

Nu blir det att ta tag i engelskan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback