30/03-2010

Hejsan!
Sitter och pluggar efter en kul dag.
Först upp var skolbio, Prinsessa. Den filmen är riktigt söt, särskilt när en riktigt söt kille har medverkat! Anastasios Soulis, grrr!
Efter filmen blev det att åka tillbaka till skolan och äta den konstiga köttgrytan med choklad i... Wierd.
Hade NO där jag jobbade med hjärtat och sedan åkte vi till åkered för att ha idrott.
Efter skolan åkte jag och Olivia in till stan, vi köpte med oss varsin pirog på waynes som vi sedan åt hemma hos henne innan vi slog på tvåan för att titta på tvprogrammet Perspektiv där man kunde Think Pink! Vi var ju med i Open Sign i höstas, vi "döpte" våran dansgrupp till Think Pink som ni vet. Lite kul att vara med på tv. ;) Fast detta var inte första gången... En gång var hela min klass med på nyheterna när vi typ skulle dansa inför skolminstern och andra personer... Det värsta var ju att det klippet som jag var med i som visades på nyheterna var när jag och min kompis Hajan dansade runt, runt, runt. Haha!
Ja, efter tvtittandet gjorde vi inget särskilt. Vi bara var. Najsigt det med!
Vid tjugo i åtta hämtade mamma mig och nu sitter jag här som sagt.
Tillbaka till Göteborgs historia! :)


Think Pink!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback