31/03-2010

Unskinny bop bop... Haha! Älskar den låten, så grymt skön!
Idag har jag haft en ganska tråkig SO-lektion (vi skulle förhöra varandra, för imorgon ska vi svara på frågor på Historiska museet...) och sedan sista delen i nationella proven i engelska, bild, nationella proven i TYSKA och matte. Jag tycker att det gick bättre på engelskan den här gången än förra gången (vi delade upp taldelen i två) och tyskaprovet var faktiskt ganska lätt, lättare än vad jag trodde i alla fall. Det kändes väldigt bra när jag lämnade in provet och det är ju bra!
På mattelektionen gick vi igenom lite grejer inför provet som är alldeles för snart, hjälp! Men bara man fokuserar och tänker positivt så går det! :)
Efter skolan åkte tre fjärdedelar av familjen  till Ica och köpte mat och grejer till min matsäck till imorgon.
Imorgon ska vi åka till Historiska Museet, som sagt. Vi läser ju om göteborgs historia... Innan vi åker dit ska vi ha svenska och efter besöket ska vi ha en annorlunda idrottslektion. Vi ska nämligen dansa! Street dock, vi har dansat det två gånger med skolan... Aja, det är kul i alla fall!
Vet ni, en gång dansade vi linedance i skolan! Hahaha! Det var väldigt... Töntigt men det var ganska kul just för att det var så töntigt. ;)
Märker ni att jag har kortat ner antalet smileysar? Haha, jag tycker att det har blivit för mycket smileysar på senaste tiden... (anstränger mig för att inte göra en blinkade smiley... haha)

Imorgon är det redan april! Det är ju helt sjukt hur fort tiden har gått! Imorgon börjar våren "på riktigt", nu blir det bara varmare och varmare. Härligt. En annan sak som är härlig är ju att vi är lediga på fredag! Det kan man ju inget annat än gilla! Under lovet ska jag köpa lite nya vårkläder och så ska jag skriva ett inlägg jag tror ni kommer att gilla! Men det kommer ta en stund så jag skriver som sagt den på lovet.

Kvällens planer är: kolla igenom SO-häftet igen, ta fram vad jag ska ha på mig imorgon, fixa maten till imorgon, packa väskan och titta på Andra Avenyn. Låter tråkigt, haha.
Puss<3

Just det! I förrgår anmälde jag och Olivia oss till ett dansläger i sommar! Hoppas vi kommer med! Man får testa på ett par olika danser, titta på dansfilmer, det är övernattning sista dagen och så är det uppvisning. Kul! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback