Welcome to Humanoid city tour!

Gårdagen var helt underbar, inga lektioner, slutade tidigare, var på en underbar konsert med söta Jasmine, träffade Kenza och ...

Jag och Jasmine hade väldigt bra platser, mitt framför scenen. Tyvärr fick man vänta väldigt länge på att det skulle börja, men den långa väntan kompenserades av den helt fantastiska konserten!
Det hela var så coolt! Så Tokio Hotel! Jag finner inga ord, det var helt obeskrivligt. Det var absolut den bästa konserten jag någonsin varit på! Inte ens Britney's konsert överträffar dem! Grabbarna kändes så... Nära. Särskilt när Bill pratade mellan låtarna. Det finns ingen kille som har bättre röst än Bill, han sjunger precis lika bra live som på skivor, om inte bättre! HAN ÄR JU HELT FANTASTISKT SNYGG OCKSÅ!!♥ Och Tom som är grym på både gitarr och piano (som förövrigt tog eld! Det var jättecoolt!), Georg som är grym på bas stod som man är van att se honom & Gustav som spelar trummor som ingen annan kan. Det fanns ingenting som jag inte gillade med den här konserten - allt var helt underbart. Att få vara i samma byggnad som dem var bara för mycket, var nära att gråta ett flertal gånger. Men man kan ju inte klandra mig - allt var ju helt perfekt! Stod och dansade, skrek och skakade under hela konserten med ett stooort leende på läpparna, FYFAN VAD KUL DET VAR!!!
Det bästa tycker jag var när Bill sjöng "Shadow", det var otroligt fint!

Jag gillar ju det allra mesta inom musik men det finns inga band/artister som berör mig så mycket så som Tokio Hotel gör. Man känner verkligen igen sig i deras texter och kan relatera till dem.
Jag är otroligt glad över att jag var där igår!
Tokio Hotel är bäst!! ♥♥♥

Det var även kul att få träffa Kenza, hon är ju lite av en bloggförebild för mig. Hon var inte alls så som jag trodde hon skulle vara. Jag trodde att hon skulle vara kaxig och så men hon var inte ens i närheten av det! :)
Tack Jasmine, för att du följde med och delade en FANTASTISKA kväll med mig!
Nu ska jag äta och svimma lite. ;)

(Laddar kameran men när jag laddat färdigt den ska jag ladda upp ett par bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback