What happend today?

Hejhej! Sitter med värsta tandvärken och lyssnar på musik. Hehe.
Den här dagen har gått väldigt fort! Det kan bero på att vi nästan bara hade roliga lektioner, särskilt på religionen! Då läste Lasso upp olika horoskop och så skulle man känna efter om man kände sig träffad. Typ.
Olivias var spot on! Skorpionen, njaaee... Sex och våld är inte riktigt jag. Haha.
Vi hade fotboll på gympan idag och det var -fattar inte att jag skriver detta- ROLIGT! Hatar verkligen fotboll, det är riktigt kul att titta på men inte att spela. Men idag var det faktiskt roligt. I alla fall på matchen, inte när vi skulle springa runt en bana. Det gick inte så bra... Hehe.

Efter skolan gick jag och Olivia hem till mig för att byta väska och så skulle Olivia avsluta sin sminkning. ;) Sedan åkte vi till Kungsportsplatsen och fikade på Waynes. Chai latte och morotskaka blev det för min del.
Det var gott men inte så gott som det brukar, kanske för att det var en ny bakom disken...
När vi fikat klart kikade vi lite i Glitter och Bodyshop innan vi gick till turistbyrån där Olivia skulle köpa sig en "I LOVE GBG"- tee. Nice.
Efter det blev det att ta spårvagnen hem och käka.
Nu sitter jag som sagt och lyssnar på musik. Ska plugga lite tyska sen, men det var bara ett par ord. Lätt som en plätt!

Jahapp, det går inte att ladda upp bilder. Får försöka senare.
Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback