17e maj


Puss på dig finaste. ♥

Sitter och tycker lite synd om mig själv, vaknade klockan sju av att hela jag svettades. Halvt död gick jag yr till mammas och pappas säng och lade mig där, för där var det kallt. (Mamma och pappa låg självklart inte i sängen då.) Skulle egentligen ha praoat idag (halv 12, lyx!) men eftersom jag inte mår bra så stannar jag hemma. Jag drömde en jättekonstig dröm inatt, att vi fick en lånehund (?), en malteser som Lotta, vi skulle gosa med henne typ. Wierd. Jag har i alla fall bestämt att jag ska tatuera mig när jag blir 18, har ju sagt att det skulle vara ett litet hjärta på foten men nu funderar jag på ett litet tassavtryck. Något litet sött får det bli i alla fall, tatueringen ska hur som helst stå för Lotta. ♥

Igår gjorde jag inget speciellt, satt mest och lyssnade på musik. Sjöng. Funderar på att sjunga World behind my wall på skolavslutningen. Den betyder så mycket för mig.

Kommentarer
H A J A N J A B A R ☮ säger:

tycker att du borde göra en liten tass, det skulle vara sjukt fint<3

2010-05-17 | 20:12:10
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback