20e maj

Hejhej, idag har jag inte gjort något annat än bara segat runt. På morgonen till förmiddagen satt jag och mamma (jag låg i den nya soffan, hihi) och tittade på Stolthet och fördom. Den gamla versionen, så sjukt bra! Säg vad ni vill men Colin Firth ÄR lite snygg där! Sådär härligt mystisk... Haha. Jag fick ligga med vänstra foten på en kudde, det gör jätteont när hälen nuddar något. Därför går jag lite... Konstigt. Haha.
Under tittandet kom en katt på besök. Våran grannes katt, Melissa. Ursöt. De bor bredvid oss och mamma och grannen stod och pratade och vips så kom en katt in i lägenheten. Hihi. Melissa kröp under min säng, en ny Zion tro? Hur är det med er då? Bättre än mig och Frida hoppas jag, som by the way har gjort ett jättegulligt inlägg på sin blogg. Checka!
Annars har det väl inte hänt så mycket mer, ikväll finns det iiiingenting att se på så det blir väl att glo på en film eller läsa första Twilightboken som jag fick av Frida för ett väldigt bra tag sen... Jag har kommit fram till att jag antagligen var trött den gången jag försökte läsa den för då tyckte jag att den var kass, även om jag bara hade läst typ tre sidor... Är fortfarande i början men den är bättre än sist! Great!
<3

Kommentarer
Frida säger:

hihi, det var ju bra att du äntligen börjar på riktigt med twilightboken :D

2010-05-20 | 20:41:02
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback