22e maj

Hejhej, sitter och halvtittar på 27 dresses i min Bill-tisha och egensydda Tokio Hotel - hotpants. Hihi.
Igår mådde jag lite bättre och hjälpte mamma att handla, vi åkte även till Frölunda Torg och kikade lite. Efter det hämtade vi pappa och då började det att ösregna, åska och blixtra. Läskigt! Har alltid varit lite rädd för blixten... Sprang in väldigt fort när vi kom hem. På grund av blixten blev det inga inlägg igår, tyvärr. Idag var det däremot jättevarmt och überskönt! Innan min mormor, moster och Zion skulle komma låg jag på en solstol på balkonen i solen och lyssnade på härlig musik. Härligt, härligt! Dagen har mest tillbringats med lek och bus med Zion och chill i solen.
Nu ska jag skriva ett annat inlägg, se'ya in a bit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback